Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo experimenteren marketing- en mediamakers met ChatGPT

Vier professionals uit de marketing- en mediabranche delen hun ervaringen met de opzienbarende kunstmatige intelligentie.
ChatGPT Shutterstock
De website van ChatGPT
© Afbeelding: Shutterstock
ChatGPT Shutterstock
De website van ChatGPT
© Afbeelding: Shutterstock

In de afgelopen weken is er wereldwijd veel aandacht geweest voor het experimenteren met ChatGPT, de nieuwe chatsoftware van OpenAI die kunstmatige intelligentie gebruikt om de gebruiker op allerlei manieren te helpen. Met programmeren of copywriting bijvoorbeeld, maar ook SEO-onderzoek en complexe onderwerpen uitleggen. Ook de media- en marketingbranche experimenteert met ChatGPT. Vier makers delen hun ervaringen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in