Overslaan en naar de inhoud gaan

WPP: winstgroei ruim 15 procent

WPP heeft in 2006 de winst voor belastingen zien stijgen met 15,2 procent. Zelfs West-Europa, een van de zwakkere markten voor de Britse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De winst kwam uit op 968 miljoen euro en het inkomen groeide met bijna 10 procent naar 8,4 miljard euro. Snelste groeiers waren de regio’s Azië Pacific, Latijns-Amerika, Afrika en het Midden-Oosten. Het Europese continent groeide 5,1 procent, Noord-Amerika 4,6 procent en Groot-Brittannië 1,8 procent.

related partner content for mobile comes here

Volgens WPP ‘blijven de Verenigde Staten positief verrassen’ en groeien China en India hard. West-Europa blijft moeilijk, maar er werd vooruitgang geboekt in de tweede helft van het jaar. De beste resultaten worden geboekt in Spanje.

De mediatak van WPP presteert het beste van alle onderdelen. Ook direct marketing, internet, interactief en specialistische communicatie presteren goed. Vooral Group M had een groot aandeel in de new business van WPP met 3,4 miljard euro.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in