WPP: winstgroei ruim 15 procent


De winst kwam uit op 968 miljoen euro en het inkomen groeide met bijna 10 procent naar 8,4 miljard euro. Snelste groeiers waren de regio’s Azië Pacific, Latijns-Amerika, Afrika en het Midden-Oosten. Het Europese continent groeide 5,1 procent, Noord-Amerika 4,6 procent en Groot-Brittannië 1,8 procent.
Volgens WPP ‘blijven de Verenigde Staten positief verrassen’ en groeien China en India hard. West-Europa blijft moeilijk, maar er werd vooruitgang geboekt in de tweede helft van het jaar. De beste resultaten worden geboekt in Spanje.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe mediatak van WPP presteert het beste van alle onderdelen. Ook direct marketing, internet, interactief en specialistische communicatie presteren goed. Vooral Group M had een groot aandeel in de new business van WPP met 3,4 miljard euro.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid