
Dat hebben Vodafone en Dexcom gisteren bekendgemaakt. Het retailbedrijf begint waarschijnlijk in het tweede kwartaal van 2007 met zijn eigen mobiele telefoniemerk. De naam daarvan is nog niet bekend. Dexcom hoopt over enkele jaren honderdduizenden klanten te hebben.
Dexcom is niet van plan een prijzenslag in de telecombranche te ontketenen, benadrukte directeur Henk Kamsteeg. Het is de bedoeling om mobiele telefoniediensten te leveren die aansluiten bij het aanbod van bijvoorbeeld KPN, T-Mobile en Vodafone. ‘We gaan ons specifiek richten op de doelgroepen die in onze winkels komen', aldus Kamsteeg.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeZo komen er bij Dynabyte veel gamers en computergebruikers. Een mogelijkheid is bijvoorbeeld om een telefonieabonnement te leveren, waarbij het spelen van spelletjes op de gsm een rol speelt.
Dexcom heeft voor Vodafone gekozen, omdat deze telecomoperator een landelijk dekkend netwerk en voldoende capaciteit heeft (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee