Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclamemast wordt parkeermeter ABN Amro

Voor de introductie van het Persoonlijk Financieel Plan zet ABN Amro een multimediale campagne in. Onderdeel is een spectacular in de vorm…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om aan te geven dat de bank in een uur een financieel plan kan maken, heeft JCDecaux Innovate een parkeermeter op deze 44 meter hoge reclamemast bij de splitsing A2/A10 geplaatst.

related partner content for mobile comes here

De parkeermeter is 7,5 meter hoog, dubbelzijdig uitgevoerd en geheel driedimensionaal. Het tijdvak is verlicht en geeft met retro reflecterende wijzers 60 minuten aan.

De campagne is ontwikkeld door TBWA.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in