Overslaan en naar de inhoud gaan

Tapps levert gegevens aan IAB en BBC

Tapps levert vanaf 2005 als eerste e-mail marketingbestedingen ook aan bij IAB Nederland en BBC de Media- en Reclamebank.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze week ondertekende het bedrijf, gespecialiseerd in online consumenten informatie en de verhuur van opt-in e-mail adresbestanden, het contract met BBC. IAB Nederland directeur Igor Beuker geeft aan: ‘Per januari 2005 start Tapps met de maandelijkse aanlevering van haar omzet. E-mail marketingbedrijven waren nog erg ondervertegenwoordigd in de cijfers. Vandaar ook dat IAB zeer content is met de toetreding van deze partij. IAB rekent erop dat ook de partijen die nog niet aanleveren nu snel zullen volgen en hun verantwoordelijkheid naar de markt zullen nemen.’

related partner content for mobile comes here

BBC marketingmanager Anne-Claire Stuivenberg: ‘BBC is blij met het besluit van Tapps. We vinden het belangrijk om de internetbranche zo compleet mogelijk in kaart te brengen. Wij zullen de marktpartijen die nu nog niet meewerken dan ook blijven benaderen om een complete dekking te realiseren.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in