
Initiatiefnemer communicatiebureau SIR kondigde 19 maart aan dat er nog meer primeurs in het boek staan over de ontwikkeling van tien Twentse bedrijven die met hun merk internationale faam hebben geoogst.
SIR-medewerker B. de Haan en freelance journalist G. van der Vliet interviewden (voormalige) topmensen van de bedrijven die hun onderneming met een merknaam groot hebben gemaakt. Het gaat om tuinstoelenfabrikant Hartman, Grolsch, Oad, Vredestein, Stork, Arke, Twentsche Kabel Holding, schoonmaakbedrijf Asito, textielreinigingsketen Palthe en Bolletje.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeTwee hoogbejaarde telgen Jan en Gerard ter Beek uit de bakkersfamilie die aan de wieg stonden van Bolletje, vertelden aan de auteurs dat het vrolijke bakkertje op de verpakking het geesteskind is van Toonder. De onthulling is opmerkelijk, omdat Bolletje bekend staat als een gesloten bedrijf. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee