Overslaan en naar de inhoud gaan

Marten Toonder ontwierp logo Bolletje

Striptekenaar Marten Toonder heeft het logo van Bolletje, het lachende bakkertje met een brood in zijn hand, ontworpen. Dit is één van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Initiatiefnemer communicatiebureau SIR kondigde 19 maart aan dat er nog meer primeurs in het boek staan over de ontwikkeling van tien Twentse bedrijven die met hun merk internationale faam hebben geoogst.

related partner content for mobile comes here

SIR-medewerker B. de Haan en freelance journalist G. van der Vliet interviewden (voormalige) topmensen van de bedrijven die hun onderneming met een merknaam groot hebben gemaakt. Het gaat om tuinstoelenfabrikant Hartman, Grolsch, Oad, Vredestein, Stork, Arke, Twentsche Kabel Holding, schoonmaakbedrijf Asito, textielreinigingsketen Palthe en Bolletje.

Twee hoogbejaarde telgen Jan en Gerard ter Beek uit de bakkersfamilie die aan de wieg stonden van Bolletje, vertelden aan de auteurs dat het vrolijke bakkertje op de verpakking het geesteskind is van Toonder. De onthulling is opmerkelijk, omdat Bolletje bekend staat als een gesloten bedrijf. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in