Scherm in auto als nieuw merkcommunicatiemedium
Microsoft toont versie 5.0 van Windows Automotive (bron: PCM Web). Het belangrijkste nieuws voor marketeers is de ondersteuning voor WiFi.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Microsoft toont versie 5.0 van Windows Automotive (bron: PCM Web). Het belangrijkste nieuws voor marketeers is de ondersteuning voor WiFi.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Dit betekent dat er hiermee een nieuw online medium ontstaat waarmee merken kunnen gaan communiceren met de reizende consument. Zodra de auto maar even stilstaat (rijdend werkt het nog niet goed, dat komt later met UMTS en IPv6), kan er verbinding met het merk worden gezocht.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEven het saldo opvragen, een bezorgstatus controleren, een filmpje voor de kinderen downloaden: het is straks de normaalste zaak van de wereld. Vraag blijft welke merken consumenten op dit scherm zullen toelaten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid