
De TiVo komt (waarschijnlijk) ook dit najaar naar Nederland, dat wisten we al. Natuurlijk is er discussie over de vraag of de TiVo de grote commercial killer zal zijn.
Maar in de VS was de afgelopen 14 dagen iets opmerkelijks zichtbaar. De gebruikers van de TiVo gingen, nu het zomer is, weer spontaan Live TV kijken. Dit in plaats van de programma's op te nemen voor een later tijdstip, met de mogelijkheid de commercials te skippen. Washington Post schrijft erover.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSCommunicatieadviseur
StadlanderProduct Marketing Manager EMEA
Legrand AV Netherlands BVHet zou kunnen zijn dat in de zomer meer spontaan TV wordt gekeken, terwijl in het winterseizoen er meer gepland gekeken wordt op vaste dagen. In de zomer is het natuurlijk ook meer herhaal TV.
Heeft wellicht een mediaplanner een verklaring voor dit opmerkelijke TiVo gebruik?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee