Overslaan en naar de inhoud gaan

hcc en IDG Nederland sluiten strategische alliantie

hcc, de vereniging van computergebruikers met circa 200.000 leden, en IDG, uitgever van onder andere Computer!Totaal, Tips & Trucs, PC…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, de vereniging van computergebruikers met circa 200.000 leden, en , uitgever van onder andere Computer!Totaal, Tips & Trucs, PC Zone, GamePro en ZOOM Magazine sluiten per 1 januari 2006 een nieuwe strategische alliantie.

related partner content for mobile comes here

hcc en IDG, die al sinds 1992 succesvol met elkaar samenwerken, willen met de nieuwe overeenkomst, die voor onbepaalde tijd wordt aangegaan, meer slagkracht bewerkstelligen op de markt van digitale consumenten.

Met name op het gebied van marketing, productontwikkeling en klantenservice zal de nieuwe samenwerking gestalte krijgen.

hcc-directeur Ronald van Rooden zegt over het nieuwe contract met IDG: 'Het nieuwe samenwerkingsmodel is van vitaal belang voor ons. Wij willen graag een belangrijke speler zijn in het digitale leven, dat zich steeds sneller ontwikkeld. Dat kunnen we alleen realiseren door met sterke partners, zoals IDG samen te werken.'

Het kunnen aanbieden van content, zowel in print als online, aan consumenten over digitale apparatuur en toepassingen, van smartphones tot digitale camera's, van pc's tot mp3-spelers, is daarmee de belangrijkste drijfveer geweest om tot het nieuwe samenwerkingsmodel te komen.

Raimon Gort, directeur IDG, verwacht natuurlijk ook veel van de nieuwe samenwerking: 'Content, zowel in print als online, is sterk in ontwikkeling. Snel kunnen schakelen en inspelen op veranderende wensen van klanten is daarin van levensbelang. IDG denkt zijn positie als toonaangevende uitgever op ICT-vlak door middel van deze strategische samenwerking met een organisatie met 200.000 door techniek gedreven computerkenners verder te kunnen versterken. We bieden daarmee een unieke propositie naar de markt'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in