We bellen!
Ik help het hopen dat er meer bedrijven zich actief gaan opstellen met mobiele marketing. Maar uit een onderzoek begin dit jaar blijkt dat…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De grootste ergenissen van de telefoon zijn naast de kosten, de grote hoeveelheid toeters, bellen en functionaliteiten waar we niet echt op zitten te wachten: 'Allerlei functies die ik toch niet gebruik' (45%), ingewikkelde menu's (28%) en irritante beldeuntjes (28%). Het meeste kans van slagen lijken nog de zogeheten Location Based Services te maken. Dan moeten we daar dan maar op in gaan spelen als marketeers!
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid