Sanoma en SBS claimen Fashion Week
Sanoma Media en SBS zetten gezamenlijk in om fashion & beauty 'nog sterker' te claimen. Dolly van den Akker, uitgever Glossies van Sanoma Media, licht toe in een persbericht:
'Het fashion- en beautydomein is een van de grootste domeinen voor Sanoma en de ambitie is om dit alleen maar verder te ontwikkelen. Door ook met SBS krachten te bundelen, zijn wij in staat om een enorm bereik aan vrouwen te realiseren. Deze samenwerking voor de Amsterdam Fashion Week is daar een eerste duidelijk voorbeeld van.'
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuFashion- en beautyplatform Styletoday.nl zal uitgebreid verslag doen van de modeweek. Styletoday.nl zet al haar kanalen in - site, Facebook en Twitter - om haar bezoeksters een uniek kijkje in de wereld van Amsterdam Fashion Week te geven.
SBS6.nl/fashionweek
Het full media format van Amsterdam Fashion Week van SBS6 heeft als 'kloppend hart' het blog SBS6.nl/fashionweek.
'SBS6 heeft exclusiviteit om backstage te filmen waardoor er unieke beelden gemaakt kunnen worden van de shows. Via dagelijkse reportages in Shownieuws maar ook fotoreportages en exclusieve video’s met Leco van Zadelhoff als gastheer van het blog update SBS6 haar publiek over de fashionshows, backstage en zeker ook frontrow, de catwalk en natuurlijk de bezoekers van de shows middels onder andere de categorie streetstyle. Samen met hoofdsponsor L’Oréal Professionnel duikt SBS6 nog dieper in de wereld van de hairstylisten van de shows.'
Tijdschrift Marie Claire is donderdagavond 24 januari host van de show SIS by Spijkers & Spijkers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid