Sanoma biedt eerste rich media via automated trading


Sanoma voegt de expandable leaderboard als eerste rich media uiting toe aan het automated trading systeem Adapt.
Op Adapt draait het complete netwerk van Sanoma, waaronder Autotrader, Kieskeurig, Insidegamer, Startpagina, Viva en Nu.nl. Het systeem werkt volgens het bekende veilingprincipe. 'Hierbij is de marktwerking bepalend voor de prijsvorming en gelden de automated trading regels waarbij we uitlevering niet garanderen,' aldus Rachel Gómez Y Maseland, sales director Sanoma.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSanoma lanceert de uitbreiding mede naar aanleiding van vragen van adverteerder Simyo en WeLikeMilk. Michael Overzier, online campaign nutritionist bij WeLikeMilk: "We combineren automated trading, waarbij we profiel- en gedragsdata kunnen gebruiken als voorwaarden voor een vertoning, met de mogelijkheden van rich media uitingen. Het biedt ruimte voor experiment, wat inherent is aan het veilingsysteem, maar ook voor ontdekking, zodat we gaandeweg leren wat de beste manieren zijn om de doelgroep te raken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid