Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma biedt eerste rich media via automated trading

Sanoma voegt de expandable leaderboard als eerste rich media uiting toe aan het automated trading systeem Adapt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sanoma voegt de expandable leaderboard als eerste rich media uiting toe aan het automated trading systeem .

related partner content for mobile comes here

Op Adapt draait het complete netwerk van Sanoma, waaronder Autotrader, Kieskeurig, Insidegamer, Startpagina, Viva en Nu.nl. Het systeem werkt volgens het bekende veilingprincipe. 'Hierbij is de marktwerking bepalend voor de prijsvorming en gelden de automated trading regels waarbij we uitlevering niet garanderen,' aldus Rachel Gómez Y Maseland, sales director Sanoma.

Sanoma lanceert de uitbreiding mede naar aanleiding van vragen van adverteerder Simyo en WeLikeMilk. Michael Overzier, online campaign nutritionist bij WeLikeMilk: "We combineren automated trading, waarbij we profiel- en gedragsdata kunnen gebruiken als voorwaarden voor een vertoning, met de mogelijkheden van rich media uitingen. Het biedt ruimte voor experiment, wat inherent is aan het veilingsysteem, maar ook voor ontdekking, zodat we gaandeweg leren wat de beste manieren zijn om de doelgroep te raken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in