Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Jack Daniel`s met muzieklegendes

Whiskeymerk Jack Daniel’s lanceert een wereldwijde reclamecampagne waarbij legendes uit de muziek centraal staan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De ‘Legendary’-campagne (met beelden van Joey Ramone, Frank Sinatra, Bad Brains en Freddie King) moeten laten zien hoe het whiskeymerk en muziek door de jaren heen ‘onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn geweest’. Met de nieuwe campagne wil Jack Daniel’s deze verbintenis onderstrepen.

related partner content for mobile comes here

De campagne bestaat uit onder andere een tv-spot die tot maart 2014 bij Discovery Channel wordt getoond op zowel tv als online en in twee verschillende varianten. Voor online is een getagte versie van de commercial ontwikkeld die ook wordt ingezet voor een campagne op YouTube en Facebook.

In de getagte commercial krijgt de kijker gedurende de commercial in blokken tekstueel extra informatie over wat er op het beeld te zien is.

Daarnaast krijgt de commercial diverse tag-ons die verwijzen naar lokale events & projecten waarbij Jack Daniel’s betrokken is. De campagne wordt doorvertaald naar retail.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in