De Persgroep Advertising lanceert Agency Academy
De Agency Academy is een vervolg op de Advertiser’s Academy, die vorig jaar werd opgezet. Dat programma richt zich op adverteerders en besteedt bijvoorbeeld aandacht aan thema’s als 50+-marketing en ‘out of the box’- adverteren.
Vanuit de markt bleek ook behoefte te zijn aan zo’n programma gericht op mediabureaus, verklaart De Persgroep Advertising. Dit programma biedt vooral junioren de kans om hun kennis op het gebied van nieuwsmedia en reclame op te frissen en uit te breiden.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisVogens Olav Bongarts, directeur van de Pergroep Advertising, is het belangrijk om te investeren in de relatie met mediabureaus: ‘Daarom starten we nu met het Agency Academy programma, waar kennisdeling over nieuwsmedia centraal staat.’
Bij de eerste bijeenkomst, die vandaag plaatsvindt in Amsterdam, staat het thema ‘nieuwsmedia als conversatiemakers en actieaanjagers’ centraal. Er zullen onder andere presentaties zijn van het AD, Cebuco en het MediaLab.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid