Overslaan en naar de inhoud gaan

De Persgroep Advertising lanceert Agency Academy

Vandaag lanceert De Persgroep Advertising de Agency Academy: een programma met bijeenkomsten speciaal voor mediabureaus.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De is een vervolg op de Advertiser’s Academy, die vorig jaar werd opgezet. Dat programma richt zich op adverteerders en besteedt bijvoorbeeld aandacht aan thema’s als 50+-marketing en ‘out of the box’- adverteren.

related partner content for mobile comes here

Vanuit de markt bleek ook behoefte te zijn aan zo’n programma gericht op mediabureaus, verklaart De Persgroep Advertising. Dit programma biedt vooral junioren de kans om hun kennis op het gebied van nieuwsmedia en reclame op te frissen en uit te breiden.

Vogens Olav Bongarts, directeur van de Pergroep Advertising, is het belangrijk om te investeren in de relatie met mediabureaus: ‘Daarom starten we nu met het Agency Academy programma, waar kennisdeling over nieuwsmedia centraal staat.’

Bij de , die vandaag plaatsvindt in Amsterdam, staat het thema ‘nieuwsmedia als conversatiemakers en actieaanjagers’ centraal. Er zullen onder andere presentaties zijn van het AD, Cebuco en het MediaLab.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in