Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank neemt afscheid van Fatima

Einde topsportcarriere van Fatima is een logisch moment voor volgende stap in campagnelijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rabobank neemt in april 2009 afscheid van Fatima Moreiro de Mela als boegbeeld in haar reclamecampagnes. Dat meldt de bank in een persbericht. De huidige televisiecommercial woonwensen waarin Fatima samen met haar vriend Raemon Sluiter te zien is, is de laatste in een lange reeks. De commercial is nog te zien tot april.

related partner content for mobile comes here

Fatima volgde eind 2006 Jochem de Bruin op als het gezicht van de Rabobank. De campagne met Fatima is één van de langst lopende campagnes in de financiële dienstverlening. Fatima heeft naast TV-reclames vele hockeyclinics, optredens voor lokale banken en de jeugd verzorgd. De Rabobank spreekt veel waardering uit voor de samenwerking met Fatima: 'zij is een unieke topsporter en dynamische persoonlijkheid'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in