Publieke zenders in week 14 op 33,5 pct
De publieke zenders behaalden in week 14 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 33,5 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 25,5 procentg en de SBS-zenders 14,9 procent. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 36,5, de zenders van RTL Nederland 29,7 en de SBS-zenders 17,6 procent. Nederland 1 was in het avondtijdvak marktleider met 20,5 procent, RTL4 behaalde een aandeel van 17,4 en SBS6 8,9 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In week 14 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 192 minuten. Ik hou van Holland (RTL4) was met 2.575.000 het best bekeken programma van de week.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid