Overslaan en naar de inhoud gaan

Podcast Brandkast #3: Het produceren van je eigen product

In deze podcast vertelt Marcel Belt (van Marcel’s Green Soap) waar je rekening mee moet houden bij het produceren van je eigen product
Partner
DPG Media

Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.

Lees meer

Wij zijn een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken, radio en websites; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, vele huis-aan-huiskranten, ADR Nieuwsmedia, de Ondernemer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Reclamefolder.nl, Independer, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, indebuurt.nl en Qmusic. Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.

Echte mensen. Echte media. Echte resultaten.

Lees minder
Marcel’s Green Soap
Marcel’s Green Soap

Met een enorme berg ervaring, opgedaan bij grote corporates als Unilever en Reckitt Benckiser, begon Marcel Belt enkele jaren geleden zijn eigen groene zeep: Marcel’s Green Soap. In deze aflevering vertelt hij waar je rekening mee moet houden bij het produceren van je eigen product. 

Marcel's Green Soap werd geboren uit zowel noodzaak als liefde, want zijn drie dochters wilden hem graag meer thuis zien. Dus gaf hij zijn baan op en werd hij huisvader. Al snel ontdekte hij dat het keukenkastje vol stond met agressieve, chemische schoonmaakmiddelen die de wereld niet bepaald schoner maakten. Een idee voor een nieuw bedrijf was geboren. Een merk waarmee hij echt iets kon toevoegen aan de wereld. 

Brandkast! Aflevering 3

In deze aflevering van Brandkast! vertelt hij over hoe je een nieuw merk bouwt, welke uitdagingen er zijn voor merken die willen stretchen van personal care naar household, en hoe hij van Unilever het merk Driehoek Groene Zeep kocht. Hij hoopt dat steeds meer mensen overgaan op duurzame producten. Zijn grootste concurrent is dan ook de onverschillige consument. Want verschil dat wil hij maken. En het liefst op wereldniveau. Luister hier naar het inspirerende succesverhaal van Marcel Belt. 

Marcel Belt: “Als mijn mensen geen fouten meer maken, dan zeg ik: hé loop je niet te veel op de gebaande paden?”

Luister de podcast hier en kijk voor meer inspiratie op Grow.nl 

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DPG Media

Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.

Lees meer

Wij zijn een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken, radio en websites; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, vele huis-aan-huiskranten, ADR Nieuwsmedia, de Ondernemer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Reclamefolder.nl, Independer, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, indebuurt.nl en Qmusic. Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.

Echte mensen. Echte media. Echte resultaten.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in