Overslaan en naar de inhoud gaan

Brandkast! een podcast serie vol inspiratie

In Brandkast! de podcast gaan we op zoek naar juweeltjes van verhalen op gebied van branding en storytelling
Partner
DPG Media

Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.

Lees meer

Wij zijn een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken, radio en websites; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, vele huis-aan-huiskranten, ADR Nieuwsmedia, de Ondernemer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Reclamefolder.nl, Independer, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, indebuurt.nl en Qmusic. Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.

Echte mensen. Echte media. Echte resultaten.

Lees minder
Brandcast! aflevering 1 met Jochem Hes, eigenaar van NAÏF
Brandcast! aflevering 1 met Jochem Hes, eigenaar van NAÏF
Brandcast! aflevering 1 met Jochem Hes, eigenaar van NAÏF
Brandcast! aflevering 1 met Jochem Hes, eigenaar van NAÏF

Brandkast! Is een podcast waarin Grow experts Dominique Henskens en Roger Verdurmen op zoek gaan naar waardevolle inzichten en juweeltjes van verhalen op gebied van branding en storytelling. Een plek waar de merk geheimen van alle gasten worden bewaard.

Dominique Henskens ‘Brandkast is een uitnodiging om een half uur tijd te nemen om je te laten verwonderen.’ Roger Verdurmen ‘We spreken elke maand met een merkenbouwer die ons persoonlijk nieuwsgierig heeft gemaakt.’

Jochem Hes, mede-oprichter van NAÏF

Te gast in deze eerste aflevering van Brandkast is Jochem Hes, mede-oprichter en eigenaar van personal care-merk NAÏF. Samen met zijn compagnon Sjoerd Trompetter probeert hij van personal care good care te maken. 

Jochem Hes begon zijn carrière bij Unilever als brand manager van Conimex. Na vijf jaar verruilde hij de ‘merkenuniversiteit’ voor Google. Een plek waar hij pas na een halfjaar begreep wat hij eigenlijk aan het doen was. Maar het was hip en nieuw, en dus een uitdaging. Toen zijn tweede kind geboren werd zegde hij zijn baan op en startte met zijn oude studiegenoot Sjoerd het merk NAÏF. Hij wilde weer wat in zijn handen hebben, niet alleen bezig zijn met powerpoints. 

Luister de eerste Brandkast! podcast op dpggrow.nl 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DPG Media

Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.

Lees meer

Wij zijn een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken, radio en websites; AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, vele huis-aan-huiskranten, ADR Nieuwsmedia, de Ondernemer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Reclamefolder.nl, Independer, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, indebuurt.nl en Qmusic. Gevestigde merken met zorg en aandacht gemaakt. Merken die je kunt vertrouwen. Ook als het gaat om bereikcijfers en views. Inzichtelijk en transparant.

Echte mensen. Echte media. Echte resultaten.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in