Overslaan en naar de inhoud gaan

ParkFlyRent kiest voor PR-abonnement

Deelautoservice brengt PR-activiteiten onder bij PR-abonnement.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

ParkFlyRent is een service waar het mogelijk wordt gemaakt voor reizigers om hun auto gratis te parkeren bij Schiphol. Daar staat tegenover dat andere reizigers gebruik kunnen maken van de geparkeerde auto’s bij ParkFlyRent.

related partner content for mobile comes here

‘ParkFlyRent is ontstaan vanuit de frustratie dat gedurende de vakantie de parkeer- of huurkosten voor je auto vaak hoger zijn dan de kosten die je daadwerkelijk spendeert aan je vliegticket of accommodatie. Door je auto’s gedurende je vakantie te delen met medereizigers kunnen we samen, op een eenvoudige manier mobiliteit duurzamer maken’, zegt ParkFlyRent-ceo Jochem de Boer. ‘Het verhaal rondom ParkFlyRent en deze filosofie willen wij meer lading en bekendheid geven om er zo meer mensen kennis mee te laten maken.’

‘Wij zijn ontzettend enthousiast om voor ParkFlyRent aan de slag te gaan. ParkFlyRent is een bloeiend bedrijf dat vernieuwend is en middenin de maatschappij en markt staat. Het delen van auto’s is gebaseerd op principes als duurzaamheid en onderdeel van de sterk ontwikkelende deeleconomie’, zegt Casper Van Diemen, directeur van PR-abonnement. ‘Het verhaal rondom ParkFlyRent en hun filosofie mag verteld worden en daar dragen wij graag aan bij’, zegt hij tot slot.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in