ParkFlyRent kiest voor PR-abonnement
ParkFlyRent is een service waar het mogelijk wordt gemaakt voor reizigers om hun auto gratis te parkeren bij Schiphol. Daar staat tegenover dat andere reizigers gebruik kunnen maken van de geparkeerde auto’s bij ParkFlyRent.
‘ParkFlyRent is ontstaan vanuit de frustratie dat gedurende de vakantie de parkeer- of huurkosten voor je auto vaak hoger zijn dan de kosten die je daadwerkelijk spendeert aan je vliegticket of accommodatie. Door je auto’s gedurende je vakantie te delen met medereizigers kunnen we samen, op een eenvoudige manier mobiliteit duurzamer maken’, zegt ParkFlyRent-ceo Jochem de Boer. ‘Het verhaal rondom ParkFlyRent en deze filosofie willen wij meer lading en bekendheid geven om er zo meer mensen kennis mee te laten maken.’
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery Amsterdam‘Wij zijn ontzettend enthousiast om voor ParkFlyRent aan de slag te gaan. ParkFlyRent is een bloeiend bedrijf dat vernieuwend is en middenin de maatschappij en markt staat. Het delen van auto’s is gebaseerd op principes als duurzaamheid en onderdeel van de sterk ontwikkelende deeleconomie’, zegt Casper Van Diemen, directeur van PR-abonnement. ‘Het verhaal rondom ParkFlyRent en hun filosofie mag verteld worden en daar dragen wij graag aan bij’, zegt hij tot slot.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid