Onderzoek EEN Media naar 'De vrouw van nu'. Liever een mobieltje dan een man in bed?


Daarnaast wordt de vrouw steeds sportiever en gaat zij bewuster om met haar voeding.
Trends
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDeze feitjes en trends zijn afgeleid uit onderzoek dat EEN Media hield onder 5500 vrouwen in de leeftijd van 15 tot 50 jaar op huistitels als Vrouwen. nl en Ze. nl. De bijgevoegde Infographics laten bewegingen en trends tussen en binnen verschillende geselecteerde doelgroepen zien. Zo zien we dat vrouwen het internet gebruiken als plek waar zij maandelijks kleding- & voedingsadvies inwinnen, 90% graag bij webshops aankopen doet en ruim 50% haar reizen online boekt. Vrouwen ontwikkelen online hun smaak, halen nieuws vaker uit Social Media dan uit de krant en gebruiken het internet om vrienden dichtbij te houden en ontspanning te vinden.
Vier infographics:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid