Overslaan en naar de inhoud gaan

Onderzoek EEN Media naar 'De vrouw van nu'. Liever een mobieltje dan een man in bed?

De moderne vrouw is de hele dag online. Om het nieuws te volgen, online te shoppen en inspiratie op te doen, maar vooral om niets te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarnaast wordt de vrouw steeds sportiever en gaat zij bewuster om met haar voeding.

related partner content for mobile comes here

Trends

Deze feitjes en trends zijn afgeleid uit onderzoek dat EEN Media hield onder 5500 vrouwen in de leeftijd van 15 tot 50 jaar op huistitels als Vrouwen. nl en Ze. nl. De bijgevoegde Infographics laten bewegingen en trends tussen en binnen verschillende geselecteerde doelgroepen zien. Zo zien we dat vrouwen het internet gebruiken als plek waar zij maandelijks kleding- & voedingsadvies inwinnen, 90% graag bij webshops aankopen doet en ruim 50% haar reizen online boekt. Vrouwen ontwikkelen online hun smaak, halen nieuws vaker uit Social Media dan uit de krant en gebruiken het internet om vrienden dichtbij te houden en ontspanning te vinden.

Vier infographics:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in