'Tweede schermen veranderen kijkgedrag' (onderzoek)
Uit onderzoek van Nielsen blijkt dat ongeveer de helft van de smartphone en tablet bezitters hun mobiele device gebruiken tijden het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Bij tablets bezitters zocht 76% algemene info op hun tablet, 68% was aan het websurfen en 53% was actief op sociale netwerken als Twitter en Facebook.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBijna de helft van de tabletgebruikers zocht informatie over acteurs, films of sporters en 20% was actief met een aankoop van een product of dienst waar op televisie werd geadverteerd.
Een ander opvallend cijfer was dat een veel groter aandeel tablet gebruikers dan smartphone gebruikers actief was met second screen activiteiten die gelieerd waren aan een tv show.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid