Overslaan en naar de inhoud gaan

'Tweede schermen veranderen kijkgedrag' (onderzoek)

Uit onderzoek van Nielsen blijkt dat ongeveer de helft van de smartphone en tablet bezitters hun mobiele device gebruiken tijden het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie



related partner content for mobile comes here

Bij tablets bezitters zocht 76% algemene info op hun tablet, 68% was aan het websurfen en 53% was actief op sociale netwerken als Twitter en Facebook.

Bijna de helft van de tabletgebruikers zocht informatie over acteurs, films of sporters en 20% was actief met een aankoop van een product of dienst waar op televisie werd geadverteerd.

Een ander opvallend cijfer was dat een veel groter aandeel tablet gebruikers dan smartphone gebruikers actief was met second screen activiteiten die gelieerd waren aan een tv show.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in