Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe Heineken-site: uitgaan, muziek en sport

Heineken komt met een vernieuwde site die een portal moet worden voor het Nederlandse uitgaanspubliek, muziek- en sportliefhebbers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De , die begin juli live gaat, biedt een uitgebreide muziek- en sportagenda. Er kan een meet & greet met je favoriete artiest geregeld worden, maar de consument kan er ook terecht voor tickets voor uitverkochte concerten, cd-aanbiedingen, exclusieve kaarten voor feesten of een kijkje in de kleedkamer van het Nederlands elftal.

related partner content for mobile comes here

Vanaf vandaag gaat de website live voor een besloten groep ‘testrijders’. Hiervoor nodigt de brouwer zo’n 15.000 consumenten uit om zich uit te leven op de nieuwe site. Op basis van de ervaringen, beoordelingen en reacties van deze groep testers wordt de website waar nodig verbeterd om vervolgens vanaf begin juli live te gaan voor het grote publiek.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in