Overslaan en naar de inhoud gaan

Moa verandert in Data & Insights Network

‘Marktonderzoek is een veel breder vakgebied geworden dat niet alleen draait om dataverzameling en -verrijking.'
D&IN
D&IN
D&IN
D&IN

Branchevereniging voor de marktonderzoeksector Moa, gaat vanaf 2 februari verder onder de naam Data & Insights Network. Met de naamsverandering gaat volgens Moa/D&IN ook een herpositionering gepaard. ‘Het doel is een nieuw gezamenlijk kennisplatform te bieden voor marktonderzoekprofessionals én een nieuwe generatie van data-scientists en data-analisten bij bureaus en bedrijven.’

related partner content for mobile comes here

Marktonderzoek is volgens de club, nog altijd onder aanvoering van Wim van Slooten, een veel breder vakgebied geworden dat niet alleen draait om dataverzameling en -verrijking. Dat is dan ook de reden voor de nieuwe naam en de herpositionering. ‘Marktonderzoek gaat ook om het verkrijgen van inzichten op basis van data en het ontwikkelen en uitvoeren van beleid op basis van secundaire data uit allerlei interne systemen.’

Ontmoeten, bespreken, ontwikkelen

Data & Insights Network belooft dat data-scientists, data-analisten en researchers op het nieuwe platform kennis kunnen opbouwen en uitwisselen. Dat is volgens D&IN ook de grote wens van de professionals op dit gebied nu de ontwikkelingen een grote vlucht nemen en er behoefte is aan een centrale plaats waar vakgenoten elkaar ontmoeten, het vakgebied bespreken en hun capaciteiten kunnen ontwikkelen.

D&IN maakte dit introductiefilmpje:

MOA gaat verder als Data & Insights Network

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in