Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de 6 belangrijkste out-takes uit het Pim Trendrapport 2023

Het de hoogste tijd om de goede oude doelgroepstrategie te herzien. ‘Zoek naar emotionele en maatschappelijke gelijkenissen.’
Business as not usual
Business as not usual
© FutureKind
Business as not usual
Business as not usual
© FutureKind

Dinsdag 31 januari werd – zoals de traditie het voorschrijft – het jaarlijkse Pim Trendrapport gepresenteerd tijdens Pim Trend Fest, een terugkerend evenement van Platform Innovatie in Marketing (Pim). De beurt was aan Kristel Vanderlinden - we zagen haar eerder deze maand al in actie bij Koffiedik Kijken - die in samenwerking met Soraya Hayani en andere medewerkers van haar bureau FutureKind - het trendrapport schreef. De titel: ‘Business as not usual’.
Het trendrapport sluit af met ‘6 strategische meenemers’, zeg maar de zes-puntsgewijze samenvatting en een conclusie die Adformatie met toestemming van Vanderlinden hieronder publiceert. Bij drie van de out-takes vroegen we haar nog om een aanvullende toelichting.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in