Dit zijn de 6 belangrijkste out-takes uit het Pim Trendrapport 2023
Het de hoogste tijd om de goede oude doelgroepstrategie te herzien. ‘Zoek naar emotionele en maatschappelijke gelijkenissen.’
Dinsdag 31 januari werd – zoals de traditie het voorschrijft – het jaarlijkse Pim Trendrapport gepresenteerd tijdens Pim Trend Fest, een terugkerend evenement van Platform Innovatie in Marketing (Pim). De beurt was aan Kristel Vanderlinden - we zagen haar eerder deze maand al in actie bij Koffiedik Kijken - die in samenwerking met Soraya Hayani en andere medewerkers van haar bureau FutureKind - het trendrapport schreef. De titel: ‘Business as not usual’.
Het trendrapport sluit af met ‘6 strategische meenemers’, zeg maar de zes-puntsgewijze samenvatting en een conclusie die Adformatie met toestemming van Vanderlinden hieronder publiceert. Bij drie van de out-takes vroegen we haar nog om een aanvullende toelichting.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid