Overslaan en naar de inhoud gaan

MeMo2 en Publicis winnen vier IAB Europe Research Awards 2021

Ook Annalect NL viel in de prijzen.
research
© 123RF
research
© 123RF

MeMo2 heeft in samenwerking met Publicis, Albert Heijn, Duracell en Iglo voor vier categorieën een IAB Europe Research Award gewonnen. De categorieën zijn Best Use of Research Budget, Brand Advertising Effectiveness, Crossmedia Research en Research Innovation. 

related partner content for mobile comes here

De ingezonden case draait om een samenwerking van een retailer (Albert Heijn) en individuele CPG merken (Duracell en Iglo) onder coördinatie van Publicis Media. Ze hebben intensief met elkaar samengewerkt om de effectiviteit van crossmedia advertising optimaal te laten renderen met instore promoties en zichtbaarheid op de winkelvloer.

Real-time en data-gedreven regie binnen dit proces werd verzorgd door het THX Shopper Analytics Platform van MeMo2. Daarbij werd gekeken naar drivers van Brand uplift, maar vooral ook naar de herkomst van (werkelijk) additionele verkopen boven normale volumes. De Albert Heijn en Duracell case werd al eerder gepubliceerd.

MeMo2 introduceerde recent vanuit THX zijn p
latform voor continue monitoring shopgedrag.

Annalect won zilver voor 'Consumer Attitudes and Behavior rond Adblockers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in