
Volgens De Telegraaf worden de programma's (op SBS6 en Net5) voortaan vijf tot zeven keer onderbroken voor reclameblokken van drie minuten. Dat kan dankzij de nieuwe Mediawet. Daarin zijn de reclameregels verruimd.
'We gaan nu een proefperiode in waarin we gaan onderzoeken hoe we deze verruiming optimaal voor de adverteerders kunnen benutten, uiteraard zonder daarbij de kijker uit het oog te verliezen', meldt een woordvoerder.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftAlleen op de donderdagavond van SBS 6 (House en The Mentalist) en de zondagavond van Net5 (The Ghost Whisperer) zijn voorlopig meer reclameblokken te zien.
Bron: mediacourant.nl via De Telegraaf.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee