Launched maakt atypische autocampagne voor Toyota Prius


Launched maakte samen met Ahmet Polat, fotograaf des vaderlands, een campagne waarbij de conventies van commerciële autofotografie losgelaten worden. In deze fotoserie staat ‘de nieuwe kijk op schoonheid’ centraal.
De campagne is vanaf deze week te bewonderen in outdoor, magazines en online.
Er komt later ook een making-of film (vanuit de visie van de fotograaf).
PRIUS_MG_0274_BW.jpg
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSPRIUS_MG_0763_BW.jpg
PRIUS_MG_0797.jpg
Bureau: Launched
Concept, art direction & copy: Peter Hamelinck & Thijs de Boer
Fotograaf: Ahmet Polat
Productie: Hazazah
Verantwoordelijk bij klant: Jeroen Salomons, Richard Pothof
Middelenmix: Outdoor, online, advertorial Volkskrant Magazine, making of – video op Brand Deli, WeTransfer, point-of-sale materialen, Toyota.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid