Overslaan en naar de inhoud gaan

Twitter gaat tijdlijn cureren

Niet de meest recente tweets bovenaan, maar 'de tweets die je waarschijnlijk het belangrijkst vindt'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De tijdlijn van Twitter gaat op de schop. Twitter verandert de manier waarop gebruikers de tweets lezen. Als ze inloggen, zien ze eerst &;de tweets die je waarschijnlijk het belangrijkst vindt&;. Daarna volgen de meest recente tweets. Als ze verversen, zijn de tweets net als nu op volgorde van tijd te zien, met de nieuwste berichten bovenaan.

related partner content for mobile comes here

Twitter heeft de verandering woensdag bekendgemaakt. De geruchten over een &;make-over&; gingen al een tijdje rond. Volgens die berichten zou Twitter volledig afstappen van de volgorde en meer op Facebook gaan lijken. Dat leidde tot een campagne, uiteraard op Twitter, met de hashtag .

De nieuwe opmaak wordt in de komende weken gelanceerd.

Bron: ANP

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in