Een Merk gaat niet met vakantie.


Is dat alles. Nou het is denk ik een mooie kans voor een groot aantal Merken om de meestal lamlendige koopperiode te gebruiken voor wat offensieve daden. En nou bedoel ik niet meteen weer traditionele campagnes maar wat creatievere en inventievere ideeën die de Consumens echt helpen.
Ik kan me voorstellen dat de ANWB gratis ééndags lidmaatschappen weggeeft binnen de NL. Dat Kleenex tissues uitdeelt in de binnenlandse files. Dat Heineken met Yilz de vrouw aan haar zijde krijgt door een verfrissende koele cider bij de boot naar Texel aan te bieden en dat de Heineken Experience mobiel wordt en door het land toert. Dat Vodafone een dagje gratis bellen in de NL aanbiedt aan haar abonnees. En ik kan me voorstellen dat er wat creatievere ideeën komen dan die ik net noem.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEén ding is zeker deze crisiszomer geeft het inventieve communicatiebureau en marketingmerker genoeg voer om een slecht jaar nog een beter aanzien te geven. Een Merk gaat namelijk nooit met vakantie, gek dat Merkenmakers dat wel doen. Deden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid