Overslaan en naar de inhoud gaan

Een Merk gaat niet met vakantie.

Vakantie. Als ik de berichten mag geloven dan gaan er beduidend minder NL’ers dit jaar met vakantie en al veel minder over de grens. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Is dat alles. Nou het is denk ik een mooie kans voor een groot aantal Merken om de meestal lamlendige koopperiode te gebruiken voor wat offensieve daden. En nou bedoel ik niet meteen weer traditionele campagnes maar wat creatievere en inventievere ideeën die de Consumens echt helpen.

related partner content for mobile comes here

Ik kan me voorstellen dat de ANWB gratis ééndags lidmaatschappen weggeeft binnen de NL. Dat Kleenex tissues uitdeelt in de binnenlandse files. Dat Heineken met Yilz de vrouw aan haar zijde krijgt door een verfrissende koele cider bij de boot naar Texel aan te bieden en dat de Heineken Experience mobiel wordt en door het land toert. Dat Vodafone een dagje gratis bellen in de NL aanbiedt aan haar abonnees. En ik kan me voorstellen dat er wat creatievere ideeën komen dan die ik net noem.

Eén ding is zeker deze crisiszomer geeft het inventieve communicatiebureau en marketingmerker genoeg voer om een slecht jaar nog een beter aanzien te geven. Een Merk gaat namelijk nooit met vakantie, gek dat Merkenmakers dat wel doen. Deden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in