Overslaan en naar de inhoud gaan

Gemser selecteert crew Heineken House

De selectie van crewleden voor het Heineken House wordt door Heineken en Randstad weer aangegrepen als publiciteitskans.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

140 kandidaat-crewleden voor het Holland Heineken House Vancouver 2010 mochten vandaag opdraven in Heineken the City voor een eerste selectiegesprek. De kandidaten voeren gesprekken met Randstad-selecteurs, maar ook met een aantal oud-schaatscoryfeeën. Chef de Mission voor Vancouver Henk Gemser en oud-schaatsers Barbara de Loor, Jochem Uytdehaage en Gerard van Velde maken onderdeel uit van het selectieteam.

related partner content for mobile comes here

Henk Gemser meldt in het persbericht dat Heineken rondstuurde: ‘NOC*NSF is volop in voorbereiding voor Vancouver en dat geldt ook voor het Holland Heineken House team. Tijdens de Spelen is dat hét thuisfront voor de sporters, hun familie en supporters. Een enthousiast en professioneel Holland Heineken House team moet er aan bijdragen dat iedereen zich thuis voelt en waar we hopelijk ook veel sportieve prestaties gaan delen.’

Eerder deze maand raakte NOC*NSF in opspraak naar aanleiding van een personeelsadvertentie voor dezelfde crewleden in Metro en Spits, omdat de sportkoepel zijn naam in die advertentie aan Randstad en bierbrouwer Heineken verbond. De advertentie werd door de Stichting Alcohol Preventie STAP ‘bizar’ genoemd. De PvdA, het CDA en de ChristenUnie zagen in de advertentie zelfs een aanleiding voor een aanscherping van de reclamecode voor alcohol.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in