Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn alle winnaars van de MOAwards 2019

MeMo2 is voor de tweede keer uitgeroepen tot bureau van het jaar.
Winnaars MeMo2
Winnaars MeMo2

Woensdagavond zijn de jaarlijkse awards van de MOA (Expertise Center voor Marketing-insights, Onderzoek & Analytics) uitgereikt. MeMo2 is uitgeroepen tot onderzoeksbureau van het jaar, de hoofdprijs bij de jaarlijkse MOAwards. MeMo2 won deze prijs ook al in 2012. 

related partner content for mobile comes here

Vertrouwenspersoon

De jury zegt in haar motivatie dat het bureau hard groeit. ‘Zo haalde het de afgelopen twee jaar een omzetverhoging van ruim 60 procent.’ De juryleden hebben daarvoor een verklaring: ‘Misschien komt dat ook wel omdat het bureau nadrukkelijk gezien wil worden als vertrouwenspersoon. Geen leverancier, maar een partner die het effect van media- en reclame-inspanningen inzichtelijk wil maken.’  De groei is volgens hen niet leidend voor de overwinning. Zij hebben vooral gekeken naar de bijdrage van MeMo2 voor het vak en opdrachtgevers. De bijdrage van MeMo2 blijkt, ten opzichte van de andere bureaus die meededen - Delta Marktonderzoek en Totta Research – het grootst, aldus de jury. 

Hieronder alle winnaars

Digital & Webanalist van het jaar
Annemarie Klaassen – VodafoneZiggo

Insights Professional van het jaar – Bedrijfszijde
Nicole Engels – NPO

Insights Professional van het jaar – Bureauzijde
Tim Barenbrug – Totta Research

Young Talent van het jaar
Pauline van der Wel – Ipsos

Insights Scientist van het jaar
Laurens Sloot – Rijksuniversiteit Groningen

Jury van de award Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar 2019
Angelique de Reuver Friesland Campina
Jan Roekens Clou
Hans Zijlstra KLM Royal Dutch Airlines
Emma Eversdijk Etos – Ahold Delhaize
Jan Zwang VodafoneZiggo
Christiaan Buitenhuis Interpolis
Daniëlle Koning UWV

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in