Overslaan en naar de inhoud gaan

Digital Design Case: 'HP bend the rules'

Voor HP creërde 180 Amsterdam een interactieve video vol animaties en typografie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Bend The Rules’ is een uiting van HP, met in de hoofdrol de Britse singer-songwriter en gitariste Ellie Goulding. Op is een interactieve video te zien, waarbij Goulding - door gebruik te maken van de toetsten ‘h’ en ‘p’ -  animaties en typografie over de videobeelden laat verschijnen. 

related partner content for mobile comes here

180 Amsterdam is verantwoordelijk voor het creatieve concept. Daarbij werkte hyet bureau nauw samen met Acne (design en de bouw van de microsite) en Naive (de animatie binnen de interactieve video). Er werd een selectie van kunstenaars uit de hele wereld bij betrokken: grafisch ontwerper Mike Kus, illustratoren Katie Rodgers, Amaia Arrazola en Gabriel Moreno, typograaf Tyrsa en fotograaf Jordan Herschel.

Credits
Klant: HP
Bureau: 180 Amsterdam
Productie: ACNE

Elke editie van het magazine Adformatie bevat een pagina met het beste uit de wereld van digital design, geselecteerd door het -initiatief. In het blad wordt verwezen naar deze post in het bijbehorende , waar we extra’s en aanvullende info over de case plaatsen.

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tip: to Dutch Digital Design! 

Check ook de andere digital design cases van Adformatie:
- Case
- Case
- Case
- Case
- Case
- Case
- Case

Meer over Dutch Digital Design in .

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in