Overslaan en naar de inhoud gaan

DDMA opent inschrijvingen EMAS Awards 2023

De wedstrijd richt zich op professionals in de e-mailmarketingindustrie.
DDMA Emas Awards 2023
© Afbeelding: aangeleverd
DDMA Emas Awards 2023
© Afbeelding: aangeleverd

De inschrijving van de DDMA EMAS Awards is geopend. Deze Email Marketing Automation Summit vindt op 22 juni voor de tweede keer plaats en draait om het uitlichten van succesvol werk uit de emailmarketingindustrie. 

related partner content for mobile comes here

Categorieën en Amnesty International

Werk inzenden kan voor vijf categorieën: personalization, optimization, design, young talent en battle of the agencies. De aanmelddeadlines variëren. 

Bureaus die mee willen strijden om het maken van de beste e-mailcampagne voor een opdrachtgever moeten uiterlijk 25 maart een motivatie indienen. De opdrachtgever van dit jaar is Amnesty International, dat uit de (anonieme) motivaties drie bureaus kiest die vervolgens een campagne mogen ontwikkelen.

Voor young talent is de aanmelddeadline 6 april en voor de drie resterende categorieën is dit 20 april. 

Een vakjury van personen werkzaam bij uiteenlopende bedrijven beoordeelt de inzendingen en kiest de winnaars.

Tweede EMAS Awards

DDMA reikt de EMAS Awards dit jaar voor de tweede keer uit. Het evenement is een initiatief van DDMA, de grootste brancheorganisatie voor datagedreven marketing, sales en service, en wordt mede mogelijk gemaakt door acht sponsoren uit de industrie. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in