Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola presenteert korte kerstromcom in de bioscoop

Nieuwe verpakking en Facebook-filters zijn ook onderdeel van de campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de decembermaand wil de frisdrankgigant als vanzelfsprekend weer uitpakken met een opvallende campagne. Coca-Cola komt nu met een speciale kerstverpakking voor Original Coca-Cola, Coca-Cola Zero Sugar en Coca-Cola Light. Flesjes en blikjes zijn bedrukt met dertig verschillende boodschappen die voor een bedankje staan.

related partner content for mobile comes here

De campagne bestaat verder uit een korte film met de naam ‘A Magic Thank You’. De regie voor deze film was in handen van de Oscar-genomineerde regisseur Theodore Melfi en het bureau Pereira & O’Dell uit San Francisco is verantwoordelijk voor de creatie.

Deze campagnefilm zal wereldwijd in bioscopen te zien zijn en zal ook worden uitgerold via digitale en social platformen. Daarnaast zijn er op Facebook speciale fotofilters uitgebracht. Hiermee is Coca-Cola een van de eerste wereldwijde merken dat samenwerkt met Facebook voor dit type uitingen.

In de film is een hoofdrol weggelegd voor Scott, een jongen die in het winkelcentrum werkt verkleed als kerstelf. Hij probeert indruk te maken op een meisje door te vertellen dat hij een ontzettend grote kerstboom heeft. Scott loog alleen over de kerstboom. Er is namelijk helemaal geen kerstboom, maar met wat hulp van de kerstman krijgt de hoofdpersoon het toch voor elkaar.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in