Kinderen betuigen steun aan leraren in zelfgemaakte tv-commercial
Op de dag dat de leraren van het basisonderwijs opnieuw het werk neerlegden, maakten veertien kinderen een campagne.


Deze reclamespot is vanavond te zien geweest in een Ster-blok. De kinderen (8-12 jaar) willen hiermee laten zien hoe belangrijk ze hun meesters en juffen vinden. Ze hopen dat de mensen in Den Haag voor meer geld en minder werkdruk gaan zorgen.
In minder dan een paar uur tijd werd de tv-spot bedacht, opgenomen en gemonteerd.
Dat gebeurde op initiatief van BeyenMeyer. Het bureau riep vorige week jonge reclametalentjes op een commercial te maken op dag van de lerarenstaking.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Hieronder het resultaat
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid