
Luxe merk Delicieux bestaat tien jaar en daarom organiseert Lidl Nederland twee keer ‘een kortingsfeestje’ op Facebook.
11 en 18 december wordt er een Facebook live-event gelanceerd, waarbij consumenten zelf de hoogte van de korting bepalen op Delicieux-producten.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWTwee producten uit het Delicieux-kerstassortiment (appel-notenslof en kerstboom breekbrood) worden tijdens de liveshows in de spotlights gezet. Het aantal likes en shares van de Facebookfans bepaalt de hoogte van de korting - de dag na de liveshows - in alle Lidl-filialen van Nederland.
Om er extra schwung aan te geven speelt coverband Mike’s Pianoshow live muziek en requests. Kijkers kunnen in de 'comments' hun favoriete nummer aanvragen.
Bureau Dorst & Lesser is verantwoordelijk voor het concept en de productie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee