Lidl laat Facebookers zelf korting bepalen


Luxe merk Delicieux bestaat tien jaar en daarom organiseert Lidl Nederland twee keer ‘een kortingsfeestje’ op Facebook.
11 en 18 december wordt er een Facebook live-event gelanceerd, waarbij consumenten zelf de hoogte van de korting bepalen op Delicieux-producten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTwee producten uit het Delicieux-kerstassortiment (appel-notenslof en kerstboom breekbrood) worden tijdens de liveshows in de spotlights gezet. Het aantal likes en shares van de Facebookfans bepaalt de hoogte van de korting - de dag na de liveshows - in alle Lidl-filialen van Nederland.
Om er extra schwung aan te geven speelt coverband Mike’s Pianoshow live muziek en requests. Kijkers kunnen in de 'comments' hun favoriete nummer aanvragen.
Bureau Dorst & Lesser is verantwoordelijk voor het concept en de productie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid