Overslaan en naar de inhoud gaan

Lidl laat Facebookers zelf korting bepalen

Het merk Delicieux bestaat tien jaar en dat is voor de retailer reden voor een feestje.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Luxe merk Delicieux bestaat tien jaar en daarom organiseert Lidl Nederland twee keer ‘een kortingsfeestje’ op Facebook.

related partner content for mobile comes here

11 en 18 december wordt er een Facebook live-event gelanceerd, waarbij consumenten zelf de hoogte van de korting bepalen op Delicieux-producten.

Twee producten uit het Delicieux-kerstassortiment (appel-notenslof en kerstboom breekbrood) worden tijdens de liveshows in de spotlights gezet. Het aantal likes en shares van de Facebookfans bepaalt de hoogte van de korting - de dag na de liveshows - in alle Lidl-filialen van Nederland.

Om er extra schwung aan te geven speelt coverband Mike’s Pianoshow live muziek en requests. Kijkers kunnen in de 'comments' hun favoriete nummer aanvragen.

Bureau Dorst & Lesser is verantwoordelijk voor het concept en de productie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in