Overslaan en naar de inhoud gaan

Bakkerij ’t Stoepje heeft een nieuwe huisstijl

Het moet nu meer om beleving en persoonlijke aandacht draaien.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Marktbakkerijketen ’t Stoepje heeft zijn formule vernieuwd. Beleving en persoonlijke aandacht spelen een grotere rol.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe huisstijl, verpakkingen, bedrijfskleding en verkoopwagen zijn volgens 't Stoepje een antwoord op verschillende trends en ontwikkelingen.  

De bakker geeft aan daar al langer op in te spelen met bijvoorbeeld het toevoegen van vitaalbroden en glutenvrije producten aan het assortiment.

‘Met deze verandering laten de bakkers uit Spakenburg zien dat de traditionele Nederlandse markt nog steeds een eigentijdse ontmoetingsplek is voor jong en oud’, aldus het persbericht.

Stapsgewijs

De vernieuwde formule wordt stapsgewijs doorgevoerd op verschillende markten, als eerste op de markten in Huizen, Mijdrecht en Harmelen.

Het design heeft ‘eigentijdse’ kleuren en materialen en vervangt de kleuren geel, rood en blauw.

Deze designverandering is toegepast in de marktwagen, verpakkingen en de website. Er is gekozen voor een ontwerp met materialen als hout en beton, ‘stoere’ grijstinten en een prominentere rol voor de lokale bakker.

 De komende jaren wordt de formule verder uitgerold over alle markten waar ’t Stoepje staat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in