Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola Nederland kiest voor Chase

Na een pitch heeft Coca-Cola Nederland, voor Chase gekozen om het komende jaar haar merkactivaties te verzorgen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De merkactivaties zijn er volgens Chase voornamelijk op gericht om jongeren ‘vaker te verrassen met de unieke kenmerken van het iconische merk Coca-Cola’.

related partner content for mobile comes here

Chase werkt hierin samen met reclamebureau Epidemie. Daarbij fungeert Epidemie als creatief partner, terwijl brand activation agency Chase de ‘volledige ontwikkeling en uitvoer voor haar rekening neemt’.

Op dit moment worden diverse activaties verder ontwikkeld, zegt Chase. Een pop-up store met schaatsbaan (zie foto) op Amsterdam Centraal Station is de eerste concrete activatie in deze samenwerking.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in