Overslaan en naar de inhoud gaan

VI gaat samenwerken met de Eredivisie

Als official supplier mag Voetbal International onder meer wedstrijdfragmenten van de eredivisie op haar platforms brengen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Als mediapartner van Eredivisie Media & Marketing (EMM) en &;official supplier&; van de Eredivisie krijgt VI toegang tot exclusieve FOX Sports-content en exposuremogelijkheden op alle eredivisiekanalen, op radio en tv, online en in de stadions.

related partner content for mobile comes here

Alex Tielbeke, commercieel directeur EMM: &;Voetbal International en de Eredivisie zijn inhoudelijk onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het is onze sterke overtuiging dat het bundelen van onze krachten beide merken ook zakelijk verder zal helpen.&;

Robert van den Ham, uitgever van Voetbal International: &;Van de plannen onze zichtbaarheid in het voetballandschap te versterken is een samenwerking met de Eredivisie en FOX Sports een logisch gevolg.&

Voor Voetbal International betekent de samenwerking onder meer een uitbreiding van het online video-aanbod op de digitale platformen (website, app, social) met wedstrijdfragmenten, zegt Van den Ham. &;Dat betreft beelden van de eredivisie, maar ook Jupiler League, Premier League, Bundesliga en de Italiaanse bekercompetitie, idem voor archiefbeelden. Dat geldt ook voor VI-programma&;s op KPN Presenteert, te bekijken in de ondemandvideotheek van iTV en via Play van KPN.&;

Vorig jaar kondigde VI een samenwerking aan . Ook kwam het voetbalplatform met initiatieven als VI Kids, Maximum Speed en blies het Sport International nieuw leven in.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in