Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola breidt Zero Sugar uit met twee nieuwe smaken: Lemon en Vanilla

Coca-Cola lanceert Coca-Cola Zero Sugar nu in twee nieuwe smaken: Lemon en Vanilla. Daarnaast is er een variant met cherry-smaak…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Coca-Cola lanceert Coca-Cola Zero Sugar nu in twee nieuwe smaken: Lemon en Vanilla. Daarnaast is er een variant met cherry-smaak verkrijgbaar in diverse supermarkten.

related partner content for mobile comes here

Doel
Het argument is de eerder gecommuniceerde bewuste focus van Coca-Cola op 'vernieuwende en verfrissende alternatieven die geen suiker en calorieën bevatten'. In 2020 zegt Coca-Cola de gemiddelde hoeveelheid calorieën per verkocht product met 15 procent verminderd te hebben.

Lees hier:

 

Commercial
De nieuwe suikervrije varianten spelen tevens de hoofdrol in De commercial is sinds twee weken op televisie en loopt nog door tot week 16.

Ontwikkelen
Coca-Cola meldt in een bericht dat de introductie van Coca-Cola Zero Sugar een succes was omdat de smaak meer dan de eerdere suikervrije variant op de klassieke Coca-Cola lijkt. Brand manager Margreet van Staalduijnen: ' We zien het marktaandeel en de volumes voor deze variant hard groeien. Uit eigen marktonderzoek blijkt dat het product op smaakbeleving zeer hoog scoort.' Zij zegt verder dat de teams van de Research & Development labs op volle toeren draaien om meer calorievrije en caloriearme dranken te ontwikkelen.

Campagne
Naast de nieuwe tv-commercial rolt Coca-Cola het Zero Sugar-evangelie verder uit met buitenreclame, online bannering, op social media en via sampling. Daarbij werkt Coca-Cola samen met de illusionisten Rob en Emiel in een campagne op social media, die volgens Coca-Cola op die manier een magisch tintje moet krijgen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in