Overslaan en naar de inhoud gaan

Ralph Lauren stelt voor het eerst een cmo aan

Jonathan Bottomley moet voor meer samenhang gaan zorgen in merk- en marketingstrategie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Jonathan Bottomley, voorheen strategy officer bij Virtue, het contentbureau van Vice Media is per 1 april de cmo van Ralph Lauren. Hij is daarmee de eerste cmo in de geschiedenis van het kledingmerk.

related partner content for mobile comes here

Bottomley werkte voor Virtue onder andere bij bureaus als BBH en TBWA in Londen.

‘Sterke leiders nodig’

Ralph Lauren, voorzitter en chief creative officer geeft aan dat voor de volgende stap van het kledingmerk meer sterke leiders nodig zijn.

Het merk heeft de laatste jaren te maken met een daling in de verkopen. Trendgeoriënteerde Consumenten lijken iets minder geïnteresseerd te zijn in de klassieke kleding van Ralph Lauren.

Nieuwe ceo

In 2016 kondigde ceo Stefan Larsson een plan aan om de richting van het merk aan te passen. Het plan moet nog steeds worden uitgevoerd, meldt , maar Larsson zal in mei dit jaar bij het merk vertrekken vanwege verschil van inzicht. Ralph Lauren zoekt daarom ook een nieuwe ceo.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in