Overslaan en naar de inhoud gaan

BMW kiest GSD&M in Amerika

BMW heeft het 80 miljoen dollar tellende nationale creatieve account in Noord-Amerika toegewezen aan Omnicom Group’s GSD&M.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat gebeurde na een review. Het bureau uit Austin, Texas versloeg MDC Partners’ Kirshenbaum Bond & Partners. Eerder vielen Martin Agency (Interpublic) en independent Anomaly uit New York al af. Fallon (Publicis Group) had het account voorheen in handen, maar deed niet mee aan de review.

related partner content for mobile comes here

Marketingbaas Jack Pitney zegt dat BMW een ‘meer holistische’ marketingbenadering wil, vergelijkbaar met de introductie van de BMW Mini. Daar werden pr, event marketing en andere below-the-line disciplines ingezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in