Beleving van geluiden staat centraal in tvc voor hoortoestellen van Specsavers


Dit is de nieuwe commercial van Specsavers over hoortoestellen:
Specsavers commercial "Haar favoriete geluid" (Juli 2016)
In een eerdere commercial van Specsavers over hoortoestellen werd de 'hoorbeleving' van mannen centraal gesteld. Nu gaat het over de favoriete geluiden van vrouwen:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS- Fluitende vogels
- Knisperend haardvuur
- Lachende kinderen
- De stem van een dierbare
- Gespin van een kat
Specsavers wil de Nederlandse consumenten met de nieuwe tv-commercial meer bewust maken van het belang van hun gehoor. De nieuwe commercial, onderdeel van een bredere voorlichtingscampagne van Specsavers over 'hoorbeleving', is nog tot eind september te zien op televisie, onder meer bij zenders van STER, RTL, SBS en ORN.
Credits
Klant: Specsavers Nederland – Marko van Dijk, Leonie Hoogendoorn, Marloes Krot
Bureau: BSUR
Creatie: Simon van Gorkum, Janna Stolp
Account: Carla Senf
Strategie: David Koop
Agency producer: Fatima Engelhard
Productiemaatschappij: Czar jr.
Regisseur: Aaron van Valen
Producer: Roos Blank
Offline montage: Schnittschneiders, Wouter van Luijn
Online: Storm Postproductions
Grading: Bart Verraest @ Storm Postproductions
Geluid: Audentity – Niels den Otter, Guido Maat
PR: Creative Venue PR - Marianne Aalders, Tessa Dijkman
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid