Overslaan en naar de inhoud gaan

Beleving van geluiden staat centraal in tvc voor hoortoestellen van Specsavers

In de nieuwe commercial van de retailketen gaat het over de favoriete geluiden van vrouwen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Dit is de nieuwe commercial van Specsavers over hoortoestellen:

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

In een eerdere commercial van Specsavers over hoortoestellen werd de &;hoorbeleving&; van mannen centraal gesteld. Nu gaat het over de favoriete geluiden van vrouwen:

  • Fluitende vogels
  • Knisperend haardvuur
  • Lachende kinderen
  • De stem van een dierbare
  • Gespin van een kat

Specsavers wil de Nederlandse consumenten met de nieuwe tv-commercial meer bewust maken van het belang van hun gehoor. De nieuwe commercial, onderdeel van een bredere voorlichtingscampagne van Specsavers over &;hoorbeleving&;, is nog tot eind september te zien op televisie, onder meer bij zenders van STER, RTL, SBS en ORN.

Credits
Klant: Specsavers Nederland – Marko van Dijk, Leonie Hoogendoorn, Marloes Krot
Bureau: BSUR
Creatie: Simon van Gorkum, Janna Stolp
Account: Carla Senf
Strategie: David Koop
Agency producer: Fatima Engelhard
Productiemaatschappij: Czar jr.
Regisseur: Aaron van Valen
Producer: Roos Blank
Offline montage: Schnittschneiders, Wouter van Luijn
Online: Storm Postproductions
Grading: Bart Verraest @ Storm Postproductions
Geluid: Audentity – Niels den Otter, Guido Maat
PR: Creative Venue PR - Marianne Aalders, Tessa Dijkman

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in