Overslaan en naar de inhoud gaan

Acht nieuwe gezichten bij Kingsday

Door nieuwe klanten als Indeed en Affligem had het bureau behoefte aan versterking.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Emily Creek is Kingsday’s nieuwe International Business Director en Max Hurford voegt zich bij het team als Accountmanager. Mariëlle Baggerman vervult de taak van Producer en Noortje Meijer die van Account Executive.

related partner content for mobile comes here

Op Creatie zijn Niko Auf Dem Berge, Thomas Smit en Armand du Bois begonnen. Tot slot verwelkomt het bureau Digital Strategist, Ilko Petrov.

Emily Creek (30) komt uit Engeland, waar ze werkte voor award winnende campagnes als ‘Echte Schoonheid’ van Ogilvy voor Dove, en voor Sony bij Dare Digital. Daarnaast werkte ze als Global Business Director bij Sid Lee, waar ze wereldwijd het account voor Absolut leidde.

Max Hurford (28) is ook Brits en Kingsday’s nieuwe in-house voetbalspecialist. Hij gaat zich met voetbal bezighouden rond de sponsorcampagnes van Nissan voor Kingsday’s leading account UEFA Champions League. Voor Kingsday werkte hij bij Adjust Your Set, een full service content bureau in Londen.

De Nederlandse Mariëlle Baggerman (43) is producer. Ze komt rechtstreeks van Lode Schaeffer’s bureau INDIE en werkt op alle Kingsday’s accounts.

Noortje Meijer (26) is Nederlandse Account Executive. Tijdens haar studie was ze medeverantwoordelijk voor het oprichten van Hustle Creatives. Bij Kingsday werkt ze vooral voor de accounts van Bloemenbureau Holland, Vereniging Eigen Huis en MINI.

Ilko Petrov (24) komt uit Bulgarije en is na een succesvolle stageperiode nu vast in dienst genomen als Digital Strategist. Hij besteedt het grootste deel van zijn uren aan Nissan, waar hij als voetballiefhebber helemaal geen problemen mee heeft.

Niko Auf Dem Berge (31) is een Duitse art director met een sterke grafische stijl, die hiervoor bij Jung von Matt en Tjink in Hamburg werkzaam was.

Thomas Smit (21) is Kingsday’s jongste Nederlandse creatief en designtalent. Hij vergezelt het team vanuit Ogilvy Amsterdam.

Armand du Bois (37) klinkt Frans, maar is gewoon Nederlands en copywriter. Hij heeft bij een reeks Amsterdamse bureaus gewerkt zoals Lemz, XXS, United State of Fans en meer.

Sander Volten, Managing Director van Kingsday: &;Met acht nieuwe gezichten kun je wel zeggen dat we exponentieel gegroeid zijn. We zijn erg trots dat we zo’n diverse, dynamische en getalenteerde groep mensen uit alle hoeken van Europa aan ons team kunnen toevoegen.&;



Foto links naar rechts: Max Hurford, Niko Auf Dem Berge, Emily Creek, Armand du Bois, Thomas Smit, Noortje Meijer, Ilko Petrov, Mariëlle Baggerman

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in