Overslaan en naar de inhoud gaan

Zonnatura legt met redesign verpakkingen notenrepen nadruk op puurheid

Zonnatura: 'Wij maken de claim "that’s it!" waar’.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Zonnatura komt in de komende weken met wat het een &;herlancering van de categorie tussendoortjes noemt. Die herlancering behelst de introductie van nieuwe pit- en notenrepen én een redesign van de verpakkingen (bureau: Sogood).

related partner content for mobile comes here

Tussendoortjes is volgens marketing director bij Wessanen Benelux, Brieke Hillen, een belangrijke categorie voor het Zonnatura merk en de consument. Hillen: &;Wij zijn het gezonde alternatief op dit schap. Onze nieuwe Pit- en Notenrepen zijn alleen gezoet met honing: minder zoet en meer bite. Daarnaast hadden wij al de meer voedzame notenrepen. Met het redesign willen wij benadrukken dat er alleen pure ingrediënten inzitten zonder enkele toevoeging. Wij maken de claim "that’s it!" waar.&;

Directeur van Sogood, Edwin Visser, definieert het merkkarakter van Zonnatura als &;niet geforceerd hip, maar gezond én heel lekker&;. Visser: &;Wij willen het merk relevanter en eigentijdser maken voor de consument. Wij hebben gekozen om enkel alle ingrediënten af te beelden binnen een nieuw Zonnatura grid. De voorzijde is eigenlijk de ingrediëntendeclaratie.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in