Zonnatura legt met redesign verpakkingen notenrepen nadruk op puurheid


Zonnatura komt in de komende weken met wat het een 'herlancering van de categorie tussendoortjes noemt. Die herlancering behelst de introductie van nieuwe pit- en notenrepen én een redesign van de verpakkingen (bureau: Sogood).
Tussendoortjes is volgens marketing director bij Wessanen Benelux, Brieke Hillen, een belangrijke categorie voor het Zonnatura merk en de consument. Hillen: 'Wij zijn het gezonde alternatief op dit schap. Onze nieuwe Pit- en Notenrepen zijn alleen gezoet met honing: minder zoet en meer bite. Daarnaast hadden wij al de meer voedzame notenrepen. Met het redesign willen wij benadrukken dat er alleen pure ingrediënten inzitten zonder enkele toevoeging. Wij maken de claim "that’s it!" waar.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZonnatura_repen_smal.jpg
Directeur van Sogood, Edwin Visser, definieert het merkkarakter van Zonnatura als 'niet geforceerd hip, maar gezond én heel lekker'. Visser: 'Wij willen het merk relevanter en eigentijdser maken voor de consument. Wij hebben gekozen om enkel alle ingrediënten af te beelden binnen een nieuw Zonnatura grid. De voorzijde is eigenlijk de ingrediëntendeclaratie.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid