Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola stelt storytelling centraal op vernieuwde corporate website: Coca-Cola Journey

'We willen iedereen die geïnteresseerd is in Coca-Cola meenemen op onze reis.'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Coca-Cola introduceert in Nederland een nieuwe corporate website: . Coca-Cola spreekt van een &;dynamisch digitaal magazine waar alle verhalen en nieuwsberichten over Coca-Cola in Nederland verzameld zijn&;. Er is informatie te vinden over veel besproken ingrediënten (suiker, suikervervangers) en de bezoeker treft er artikelen aan over gezondheid en duurzaamheid. Het frisdrankmerk: &;Maar ook de vertrouwde informatie over de merken, de rijke geschiedenis en de toekomstplannen van Coca-Cola.&;

related partner content for mobile comes here

Digital content editor voor Coca-Cola Journey, Araya Hussainali, vertelt dat storytelling centraal staat op Coca-Cola Journey. &;We willen iedereen die geïnteresseerd is in Coca-Cola meenemen op onze reis. Daarom is de website een soort magazine waar je steeds nieuwe verhalen vindt over de geschiedenis, het heden en de toekomst van Coca-Cola. Daarbij is er veel aandacht voor ons lokale verhaal: wat Coca-Cola in Nederland betekent en hoe we ons steentje bijdragen aan de samenleving. Ook geven we duidelijke informatie over onze dranken en hoe we een gebalanceerde leefstijl stimuleren. Coca-Cola Journey is daarvoor een prachtig platform.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in