Overslaan en naar de inhoud gaan

Samsung best beoordeelde inhaker tijdens Olympische Spelen

TMG maakt uitslag bekend van inhakersonderzoek in De Telegraaf en Metro.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In totaal werden duizend Nederlanders ondervraagd naar hun mening over uitingen die tijdens de Olympische Spelen.

related partner content for mobile comes here

De wijze waarop Samsung inhaakte op de Olympische Spelen riep de meeste sympathie op. Samsung sponsort Dorian van Rijsselberghe en vulde dit onder meer in door te training van de windsurfer te optimaliseren met technologie. Met een interactieve virtual reality-ervaring werd een windsurf-training op open zee in 360º nagebootst, inclusief windsnelheid- en richting. Deze ervaring heeft Samsung voor iedereen toegankelijk gemaakt door middel van de Samsung Gear VR.

 

NS met Dafne Schippers en het eerbetoon van NOC*NSF aan Sanne Wevers volgen met een gedeelde tweede plaats. De NS is supporter van Dafne Schippers en de sprintster is ambassadrice van de NS KidsClub. Samen resulteerde dit in een inhaakactie met de AtletiekUnie die erop is gerichtd om  kinderen op een speelse manier in beweging te brengen. De &;eerbetoon-advertentie&; van NOC*NSF met Sanne Wevers  laat van dichtbij zien hoe het leven van topsporters ècht is. Meer dan 150 Nederlandse sporters spelen een actieve rol in de campagne.

Inhakers op social media
De ;Olympische Actie Teller&; die Adformatie samen met Activate & Co bijhield tijdens de Olympische Spelen laat zien dat er in totaal 42 inhakers zijn verschenen.

Verder is op de website een overzicht te vinden van inhakers van merken op hun eigen social media kanalen. Meest succesvol is hier de inhaker die Chocomel plaatste, met 11 duizend likes en 409 shares, gevolgd door M&M’s Nederland (425 likes, 16 shares) en HEMA (390 likes, 55 shares).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in