Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo wil Ace & Tate zijn omnichannel-strategie verder uitbouwen

Mark de Lange (oprichter Ace & Tate) wil de klant in elke fase van de customer journey een touchpoint bieden.
Miniatuurvoorbeeld
© Ace & Tate
Miniatuurvoorbeeld
© Ace & Tate

Vorige week vierde het Nederlandse brillenmerk Ace & Tate zijn vijfde verjaardag. Het merk heeft al die jaren niet stilgezeten; winkels schieten als paddenstoelen uit de grond en Ace & Tate heeft een gloednieuwe omnichannel-strategie opgetuigd. Om de stijgende lijn voort te zetten, wil oprichter Mark de Lange de consumentenreis optimaliseren.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in