Overslaan en naar de inhoud gaan

Zeedijk, Van Ewijk en Aurik starten MediaScience

René Zeedijk, Boudewijn van Ewijk en Simon Aurik zijn MediaScience begonnen, een 'onafhankelijke partner voor zowel adverteerder als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor adverteerders wil MediaScience een verlengstuk zijn van de marketingafdeling en voor mediabureaus zegt MediaScience 'hoogwaardige technische oplossingen' te hebben. 'De kernelementen van de bedrijfsvoering van zijn betrokkenheid, creativiteit, service en transparantie.'

related partner content for mobile comes here

Zeedijk zat eerder in de directies van Radio 538, Talpa Radio en Adlink, Van Ewijk is oud-marketing directeur van UPC, MyCom en Telfort en Aurik was eerder MT-lid van funda.nl en YD World.

'Voor adverteerders is het erg lastig geworden om te beslissen waar en hoe het marketingbudget te besteden. Leveranciers van de nieuwste technologische ontwikkelingen leveren vaak geen rechtstreekse service', zegt Zeedijk. 'MediaScience verbindt al deze uitdagingen en kan het volledige proces uit handen nemen, zonder dat je als opdrachtgever het overzicht verliest. Alle stappen vanaf onderzoek, naar realtime inkoop tot aan het opleveren van volledige rapportages, worden door ons verzorgd.'

Volgens Aurik gelooft MediaScience in open samenwerkingsverbanden. 'Klanten of leveranciers, niemand zal gebonden zijn aan langdurige contracten en overeenkomsten. Dit past volledig in het nieuwe performance based zakendoen.'

Vlnr op de foto: Boudewijn van Ewijk, Simon Aurik en René Zeedijk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in