Zeedijk, Van Ewijk en Aurik starten MediaScience
Voor adverteerders wil MediaScience een verlengstuk zijn van de marketingafdeling en voor mediabureaus zegt MediaScience 'hoogwaardige technische oplossingen' te hebben. 'De kernelementen van de bedrijfsvoering van MediaScience zijn betrokkenheid, creativiteit, service en transparantie.'
Zeedijk zat eerder in de directies van Radio 538, Talpa Radio en Adlink, Van Ewijk is oud-marketing directeur van UPC, MyCom en Telfort en Aurik was eerder MT-lid van funda.nl en YD World.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis'Voor adverteerders is het erg lastig geworden om te beslissen waar en hoe het marketingbudget te besteden. Leveranciers van de nieuwste technologische ontwikkelingen leveren vaak geen rechtstreekse service', zegt Zeedijk. 'MediaScience verbindt al deze uitdagingen en kan het volledige proces uit handen nemen, zonder dat je als opdrachtgever het overzicht verliest. Alle stappen vanaf onderzoek, naar realtime inkoop tot aan het opleveren van volledige rapportages, worden door ons verzorgd.'
Volgens Aurik gelooft MediaScience in open samenwerkingsverbanden. 'Klanten of leveranciers, niemand zal gebonden zijn aan langdurige contracten en overeenkomsten. Dit past volledig in het nieuwe performance based zakendoen.'
Vlnr op de foto: Boudewijn van Ewijk, Simon Aurik en René Zeedijk.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid