Campagne: Silent catwalk voor Esprit
Internationaal lifestylemerk Esprit heeft in samenwerking met reclamebureau epidemie een nieuw soort modeshow gelanceerd, genaamd: Silent…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Silent catwalk is een modeshow te midden van winkelend publiek, onder begeleiding van exclusieve dj-sets die enkel te beluisteren zijn via de speciale koptelefoons. Na de, naar eigen zeggen, succesvolle lancering in Nederland, is de rondreizende fashionshow vanaf volgend jaar op meerdere plaatsen in de Benelux te zien. 'Je hoeft geen lawaai te maken om je te onderscheiden. De kleding zegt genoeg', zo luidt de rationale van Esprit.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid